instalace RH 7.3

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Neděle Květen 12 00:57:36 CEST 2002

On Sat, 11 May 2002, Marián Kyral wrote:

> V těch adresářích musí být iso image těch CD, ne soubory .rpm.
> Tedy:
> valhalla-i386-disc1.iso
> valhalla-i386-disc2.iso
> valhalla-i386-disc3.iso

Skutecne je to tak, ac v readme je psano o moznosti instalovat z hdd
u 7.3 nejde instalovat primo z balicku a ac se vas na zacatku pta na
zarizeni na kterem jsou umisteny BALICKY posleze ohlasi ze nemuze najit
iso obrazy CD. Nevim proc to v 7.3 zmenily, 7.0 jsem nainstaloval primo z
baliku a prislo mi to mnohem lepsi - napr. ted jsem musel na notebook
proste prekopirovat 1.3G pricemz vetsinu rpm jsem ani neinstaloval, navic
na 3. CD je 250MB SRPMS ktere take nepotrebuji...

7.3 instaluji/upgradeuji na nekolik stroju jiz 3 dnem a opet bych mel par
vytek ale tentokrat si je radeji necham pro sebe abych zase nedelal
zle...:)