instalace RH 7.3

Frank J. Tomes frank na juristic.cz
Pondělí Květen 13 00:43:42 CEST 2002

On Sun, 12 May 2002 00:57:36 +0200, Adam Pribyl
<covex na ahoj.fsik.cvut.cz> wrote:

>Skutecne je to tak, ac v readme je psano o moznosti instalovat z hdd
>u 7.3 nejde instalovat primo z balicku a ac se vas na zacatku pta na
>zarizeni na kterem jsou umisteny BALICKY posleze ohlasi ze nemuze najit
>iso obrazy CD. Nevim proc to v 7.3 zmenily,

Setkal jsem se s tim pri instalaci h7.2. U mandrake (8.2) jde system
instalovat jak z baliku zkopirovanych na disk tak z iso obrazu (v tom
pripade mi ale nefunguje instalace baliku z jineho, nez z prvniho
isa).
Red Hat 7.3 jsem z iso obrazu bez problemu instaloval v patek.
Obecne si instalaci z iso obrazu pochvaluji, setri mi cas a nervy
(instaloval jsem linux na pomerne dost stroju, pri instalaci byly
casto problemy zpusobeny chybou pri cteni z cdrom).
Mam isa nahrana na supliku a s nim pak obchazim pocitace, kam system
instaluji.

S pozdravem,
frank