DVD

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Neděle Květen 12 00:41:56 CEST 2002

Dobry den,
	mam takovy problem s prehravanim DVD. mpeg2dec skonci pokazde s timhle:

[hlavac_t na augustus video_ts]$ mpeg2dec vts_01_0.vob -s -o sdl
mpeg2dec-0.2.1-cvs (C) 2000-2001 Aaron Holtzman <aholtzma na ess.engr.uvic.ca>
Using MMXEXT for IDCT transform
Using MMXEXT for motion compensation

1 frames decoded in 0.00 seconds (0.00 fps)
[hlavac_t na augustus video_ts]$

to okno, kde by se melo objevit video tam jen tak problikne. Ale spis mi
prijde divny, ze cat vts_01_0.vob vypadne na I/O Error.
Neni to problem hardwaru? (Asus 8x DVD) Po pravde receno je tohle moje
jedine DVD co se mi doma povaluje a jsem hrozne liny shanet nejake jine.
Mam implicitni jadro z Mandraku a DVD jde namountovat normalne, takze s
podporou toho filesystemu na DVD by snad nemely byt potize.
Dik moc za pomoc
	Tomas Hlavacek