DVD

Tomahawk tomahawk na yo.cz
Neděle Květen 12 02:32:23 CEST 2002

Dobry den,
neznam sice program mpeg2dec, ale muzu vam zarucit, ze DVD bez problemu
rozjedete pod XINEm a Mplayerem
(xine.sourceforge.net;http://www.mplayerhq.hu/homepage)

Jet by to melo i pod Ogglem (najdete nekde na freshrpms.net...), ale to
nemam vyzkouseno - v xinu i v mplayeru mi DVD jede bez problemu...
(dokonce i nagrabovany .vob jel bez namitek - coz se u windowsich
programu rict neda :)))
Tomahawk