KDE3 a mrtve klavesy

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Květen 12 13:05:05 CEST 2002

Zdravim,

Kdyz jsem pouzival KDE 2.2, mel jsem velky problem rozchodit, aby mi
fungovaly mrtve klavesy na psani cestiny (tzn. kdyz mam ceskou klavesnici
a zmacknu 4, tak se spravne napise c s hackem, ale kdyz stisknu "klavesu
hacek" (Shift =) a c, tak se napise jen c).
V konzoli pouzivam font ucw16.psf a klavesnici cz_lat2, a tam to funguje
bez problemu. Ale v KDE (at uz pustim-li Konsoli, nebo jakykoliv vokenni
program) mi mrtve klavesy nefunguji.

Pri pouzivani KDE 2.2 jsem nakonec mrtve klavesy nejakym zahadnym zpusobem
rozchodil (je to davno, nepamatuju si jak, a bylo to dost umorne ;) ), a
ted se mi ho u KDE3 nepovedlo zreprodukovat (delal jsem upgrade z KDE 2.2
ve kterem mi to fungovalo na KDE3, ve kterem to fungovat prestalo).

Predem dik.

--
JiKos.