KDE3 a mrtve klavesy

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Neděle Květen 12 15:57:06 CEST 2002

Jirka Kosina wrote:

> Kdyz jsem pouzival KDE 2.2, mel jsem velky problem rozchodit, aby mi
> fungovaly mrtve klavesy na psani cestiny (tzn. kdyz mam ceskou klavesnici
> a zmacknu 4, tak se spravne napise c s hackem, ale kdyz stisknu "klavesu
> hacek" (Shift =) a c, tak se napise jen c).
> V konzoli pouzivam font ucw16.psf a klavesnici cz_lat2, a tam to funguje
> bez problemu. Ale v KDE (at uz pustim-li Konsoli, nebo jakykoliv vokenni
> program) mi mrtve klavesy nefunguji.

tak jsem to zkoušel mám RH7.3 upgrade z 7.2 a to z 7.1 atd :O))) jak to bylo
pod KDE2.2 nevím pokud chci "č" zmáčknu "4", ale pod KDE3 se to chová
správně pokud zadám háček a potom písmeno bude z háčkem, dokonce pokud to
bude háček->u je výsledkem "ů". Nic jsem nijak nelámal přez koleno prostě
nainstaloval a nastavil češtinu v KDE. Jediný rozdíl je že používám
klávesnici předefinovanou přes xmodmap, ale to by asi nemělo mít vliv.

Stefan