nizka rychlost paleni CD

Garfield 42734353 na seznam.cz
Pondělí Květen 13 08:19:39 CEST 2002

Jan Houstek wrote:

>Imho zbytecne. Na Celeronu 366, 128MB RAM a 24x vypalovacce jsem vypalil
>(pod linuxem, samozrejme) mnoho desitek CDcek "on the fly", tedy bez
>vytvareni ISO image na disku (napr. pomoci mkisoimage ... | cdrecord ...),
>stejne tak mp3 bez vytvareni wav na disku (mpg123 ... | cdrecord ...) a
>nezkazil jsem ani jedno CDcko.

IMHO zrovna ty wavy by to mozna vytvorit chtelo - bavil jsem se o tom vcera se znamym, ktery rikal, ze nektera CD takhle palit nejdou bez ztraty kvality (napriklad Pink Floyd nemaji mezi pisnickami mezery a pri prevodu do MP3 se ty mezery vytvori - na poslech docela neprijemne). Jestli se pletu, tak mi poradte, jak se jich zbavit. (znamy to resi prave editaci wavu na disku)
Diky

--
Man and machine: The neverending fight :)

Garfield The Cat
Tomas Lastovicka
ICQ 116950347
42734353 na seznam.cz