nizka rychlost paleni CD

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Květen 13 09:36:04 CEST 2002

> IMHO zrovna ty wavy by to mozna vytvorit chtelo - bavil jsem se o tom
vcera se znamym, ktery rikal, ze nektera CD takhle palit nejdou bez ztraty
kvality (napriklad Pink Floyd nemaji mezi pisnickami mezery a pri prevodu do
MP3 se ty mezery vytvori - na poslech docela neprijemne). Jestli se pletu,
tak mi poradte, jak se jich zbavit. (znamy to resi prave editaci wavu na
disku)

Ted nevim jestli jsem to spravne pochopil (nejak mi v tom nesedi to mp3).
Ale pokud mate problem, ze pri vypalovani Audio CD z wavu mate mezery mezi
skladbami, pak se patricny parametr cdrecordu jmenuje -dao (Disk At Once).
By me celkem zajimalo, jak to ten vas znamy resi editaci wavu. To z tech
stop udela jeden kravsky wav a ten pali?

S pozdravem Zdenek Bohm