karta Nvidia pri vyuziti GLX zpusobi zatuhnuti PC - long

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pondělí Květen 13 10:19:20 CEST 2002

Kuffa Libor wrote:

> [...]
>	#Option	"omit xfree86-dga"
>    EndSubSection
>
># This loads the Type1 and FreeType font modules
>
>    Load	"type1"
>    Load	"freetype"
>
>Section "Device"
>    Identifier  "NVIDIA GeForce2 DDR (generic)"
>    VendorName  "nvidia"
>    BoardName   "Unknown"
>    Driver      "nvidia"
>#    BusID	"PCI:1:0:0"
>#    VideoRam    32768
>    # Clock lines
>

>    # Uncomment following option if you see a big white block

Dobry den,

mel jsem podobny problem. Tuhnulo mi KDE tesne pred dokoncenim
inicializace. Pomohla prave ta Option kterou mate zakomentovanou.
Option "NvAGP" "1" - myslim ze jsem nekde take na inetu cetl, ze neni
dobre pouzivat agpgart s NVIDIA kartami. Pokud ho mate natvrdo v jadre
tak  znovu prelozte jadro a agpgart dejte jako modul. Mozna to nebude
ono, ale treba Vam to pomuze. Podrobny postup i s vysvetlivkami je v
README v baliku ovladacu od NVIDIE.

Duda