genius netscroll ps2 optic - spravne nastaveni

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Květen 13 17:55:46 CEST 2002

On Mon, 13 May 2002, Kamil Toman wrote:

> Jde, pekny navod se da najit napr. na:
>
> http://www.mandrakeuser.org/docs/xwin/xmouse.html

Tak jsem doufam dobre postupoval dle navodu - viz -

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Device" "/dev/mouse"
        Option      "Protocol" "ExplorerPS/2"
        Option      "Emulate3Buttons" "no"
        Option      "ZAxisMapping" "6 7"
        Option     "Buttons" "7"
EndSection

kolecko mam ted jako 6 a 7 , ale bocni tlacitka vubec nic negeneruji pro
xev. Generuje vam to nekomu neco, tedy 4 a 5, nebo mam spatane nastaveni
xmodmap, nebo dokonce spatnou mys jako zelezo?

s pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha