Re: genius netscroll ps2 optic - spravne nastaveni

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Květen 14 08:42:30 CEST 2002

Dobrý den,

včera jsem to zkoušel s obdobným nastavením a taky 0
bodů. Před prohozením tlačítek pmocí xmodmap jsem
zkoušel xev, a pokud si pamatuju, tlačítka 4, 5
(obě původně kolečko), 6, 7 nereagovala vůbec. Po
'chmodmap -pp "1 2 3 6 7 4 5"' (po paměti) se
v xev hlásilo opět kolečko, ale tlačítka 4 a 5,
tedy ty boční co chceme rozjet se stejně nehlásila.
Zkoušel jsem xev ještě před jakýmakoli změnama
(Protocol "imps/2"), a taky žádná odezva na bočních
tlačítkách, což ale není divu...

Jsem zvědavej, jestli to vyřešíme... Mimochodem
stejný problém mám v paralelním tématu této diskuze
s extra gumovýma klávesama na klávesnici.

Oak

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz