nizka rychlost paleni CD

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pondělí Květen 13 18:42:26 CEST 2002

Zdeněk Böhm wrote:

> vcera se znamym, ktery rikal, ze nektera CD takhle palit nejdou bez ztraty
> kvality (napriklad Pink Floyd nemaji mezi pisnickami mezery a pri prevodu do
> MP3 se ty mezery vytvori - na poslech docela neprijemne). Jestli se pletu,
> tak mi poradte, jak se jich zbavit. (znamy to resi prave editaci wavu na
> disku)
>
> Ted nevim jestli jsem to spravne pochopil (nejak mi v tom nesedi to mp3).

Tady jde o to, ze mp3 ma jednotku casu 1 ramec (frame) a pisnicka muze
klidne koncit uprostred to ramce a tim vznika ta zminena pauza.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people