instalace RH 7.3

Úterý Květen 14 10:01:24 CEST 2002

On Sun, 12 May 2002, Adam Pribyl wrote:

> Skutecne je to tak, ac v readme je psano o moznosti instalovat z hdd
> u 7.3 nejde instalovat primo z balicku a ac se vas na zacatku pta na
> zarizeni na kterem jsou umisteny BALICKY posleze ohlasi ze nemuze najit

Kopirovani nekolika CD do jednoho adresare je pro nektere lidi
neprekonatelny problem a muze se pritom objevit spousta neocekavanych
problemu.

ISO ma kontrolni soucet, takze je to jednodussi.

Pokud jsou pokyny pri instalaci zavadejici, napiste je to do Bugzilly.
Dosahnete tim napravy.

> iso obrazy CD. Nevim proc to v 7.3 zmenily, 7.0 jsem nainstaloval primo z
> baliku a prislo mi to mnohem lepsi - napr. ted jsem musel na notebook
> proste prekopirovat 1.3G pricemz vetsinu rpm jsem ani neinstaloval, navic
> na 3. CD je 250MB SRPMS ktere take nepotrebuji...
>
> 7.3 instaluji/upgradeuji na nekolik stroju jiz 3 dnem a opet bych mel par
> vytek ale tentokrat si je radeji necham pro sebe abych zase nedelal
> zle...:)

Bugzilla is your friend. Report nothing -> expect nothing.

Plane nadavani si opravdu muzete nechat. Konstruktivni kritika se sestava
z nekolika minut venovanych zapisu do Bugzilly. Jak snadne.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz