Future: Linux will replace Microsoft Windows getting 98% desktop market!

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Květen 14 11:03:04 CEST 2002

On Tue, 14 May 2002, Vaclav Peroutka wrote:

> Neni, rpm vam nedoplni menu v fvwm/icewm/xfce/kde/gnome/cemkoli jinem,
> kdezto setup.exe ve Windowsech ano :-)

Je vidět, že jsi pořádně zabalený RPM neviděl už dlouho. Naposledy jsem
instaloval aviplay pro MDK a naprosto inteligetně jsem na něj našel odkaz
v KDE v menu Multimédia->Video->Aviplay.
Je jasné, že když instaluju jakýkoliv program tak se mi nebude cpát do
menu, smysl to má pouze u programů, které disponují GUI.

Pokud vím, tak MDK stejně jako Debian používá poměrně jednotnou strukturu
/usr/lib/menu, kteréžto lze velmi jednoduše rebuildovat atd.

Takže opět zde platí, pokud chceš něco kritizovat, tak si to pořádně
otestuj!

R.V.