Future: Linux will replace Microsoft Windows getting 98% desktop market!

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Květen 14 11:52:14 CEST 2002

Ahoj Radku, ja nic nekritizoval, to byla jenom poznamka, ze proste
setup.exe nefunguje stejne jako rpm.

A za dalsi PORADNE jsem si to OTESTOVAL na RH6.2, ktery doma pouzivam.
Ostatne, od te doby RPM nemam rad a radeji vsechno kompiluju ze zdrojaku.

I kdyz se nekomu muzu zdat zvrhlik a blazen nebo cokoli jineho.

A za treti, MDK neznam, Debian taky ne a na RH nevim, jestli existuje
neco jako /usr/lib/menu - ani jsem se po tom nepidil. A tezko rict,
jestli to stejne /usr/lib/menu, co je pouzitelne v KDE, bylo pouzitelne
i v mem FVWM2 - a odpoved na to nechci, protoze tu ze mne zase nekdo
udela vola.

Tim chci rict, ze Tve rozhorceni je sice opravnene, ale omezene na
nejnovejsi software, ktery ja nepouzivam, protoze nemam ani nejnovejsi
hardware.

PS ostatnim - na urpmi se kouknu, nenapadlo mne, ze to zakladni rpm
neumi, kdyz umi vypsat zavislosti.

Vasek

--
Vaclav Peroutka