OT: HW Raid

Boruvka :) qwe na scnet.cz
Úterý Květen 14 14:25:53 CEST 2002

Zdravim,
    chci postavit server RH 7.2, budou na nem dulezita data, chci pouzit RAID Mirroring.
Zkousel jsem DFI AD70 (s raidem), nekolik instalaci, ale linux vidi kazdy disk samostatne.
Prestoze jsou disky v poli (mirroring) data se uchovavaji pouze na jeden disk :(
Chtel bych pouzit nejaky HW raid, ktery by se pro Linux tvaril jako jeden disk.
Jde mi o to, abych se pokud mozno vyhnul SW instalaci a konfiguraci raidu na Linuxu.
Doporucite, poradite nejake reseni (muze byt i SCSI), podminkou je pouze HW reseni.
Sezenu-li napr. nejakou SCSI kartu, bude treba ji nejak specialne pod Linuxem instalovat?

    Diky za pomoc Boruvka :)