Future: Linux will replace Microsoft Windows getting 98% desktop market!

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Úterý Květen 14 12:31:43 CEST 2002

Vaclav Peroutka wrote:
> [...]
> setup.exe nefunguje stejne jako rpm.
>
> A za dalsi PORADNE jsem si to OTESTOVAL na RH6.2, ktery doma pouzivam.
> Ostatne, od te doby RPM nemam rad a radeji vsechno kompiluju ze zdrojaku.
>
> I kdyz se nekomu muzu zdat zvrhlik a blazen nebo cokoli jineho.
>
> A za treti, MDK neznam, Debian taky ne a na RH nevim, jestli existuje
> neco jako /usr/lib/menu - ani jsem se po tom nepidil. A tezko rict,
> jestli to stejne /usr/lib/menu, co je pouzitelne v KDE, bylo pouzitelne
> i v mem FVWM2 - a odpoved na to nechci, protoze tu ze mne zase nekdo

Nevim, poroc bychom z vas meli delat vola... :-)
Ta struktura menu je ulozena ve formatu, ktery umi jednoduse zpracovat
skripty pro install-menu. A ke kazdemu wm (nebo jinemu UI - treba pdksh)
existuje prislusny skript, ktery generuje menu pro to konkretni (G)UI.
Takze treba pro KDE se generuji adresare a pro fvwm2 jediny soubor.

> Tim chci rict, ze Tve rozhorceni je sice opravnene, ale omezene na
> nejnovejsi software, ktery ja nepouzivam, protoze nemam ani nejnovejsi
> hardware.

Hmm, v Debianu je to jiz IMHO aspon 5 let.

> PS ostatnim - na urpmi se kouknu, nenapadlo mne, ze to zakladni rpm
> neumi, kdyz umi vypsat zavislosti.

dselect+dpkg to umi snad od zacatku, ale nemuzu rict, do Debianu jsem
nastoupil tak v '96.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people