mail server

Úterý Květen 14 15:46:52 CEST 2002

Jirka Kosina wrote:

> Pokud ma ISP system nakonfigurovany tak, aby zpravy do domenoveho kose
> ukladal vcetne informace o obalce puvodni zpravy (X-Envelope-To), tak by
> to melo byt pomerne jednoznace, IMHO.

	No rekneme, ze je to pekne svinsky zpusob. Jednak vse co ma perfix X-
MTA nema zajimat a z hlediska komunikace je naprosto nezajimave (ano,
musite to rici fetchmailu, aby dorucoval dle tohoto), jednak existuji
kose bezici napr. na MS Mailu, ktery doplnuje X-RCPT-TO (obdoba
X-Envelope-To), jenze napr. pokud mate To: <a1> <a2>... <aXX>, kde
a1..aXX jsou adresati, pak v X-RCPT-TO je pouze <a1> a navic to nelze
udajne nijak ovlivnit => mate na vyber dve moznosti:

a) bud fetchmailu reknete, ze ma dorucovat pomoci X-RCPT-TO, jenze to
spoustu adresatu neobdrzi co ma...
b) kaslete na X-RCPT-TO, jenze to potom postmasterovi chodi spousta
dalsi posty, protoze napr. dle mych informaci jista Informixova
konference je delana tak genialne, ze To: je jakysi nesmysl a skutecny
adresat je v X-RCPT-TO...

	Pokud vyresite pomoci klasickych MTA a oberlicek jako getpop, fetchmail
apod., mate u mne vice nez pivo...