Sitove karty do Linuxu

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Květen 15 13:59:49 CEST 2002

Osobní dobré zkušenosti s 3com, s Intelovými EtherExpess Pro 100. Před nedávnem jsem měl v ruce karty D-Link (typ už si přesně nepamatuji, jsou ale nějaké nové, protože je tenkrát neměli ani na webu) a na CD byl i ovladač (zdrojáky) pro linux. V serveru jsem měl dvě tyhle karty a zatím OK (ale více než tyto dvě jsem neměl). Stály pod 500,- Ale na "dost vytizemy router" šel spíš do těch Intelů...

Ing. Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.

mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz
tel: +420 47 5233102

Ahoj vsichni,

zkuste mi prosím doporucit sitove karty do Linuxu, ktery bude slouzit jako
dost vytizemy router - tech sitovek tam ma byt 5 kousku