Kompatibilita PCMCIA Wireless AVAYA a Orinoco

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Květen 16 11:23:59 CEST 2002

Zdravim,

> 	chtel jsem se zeptat, zda ma nekdo praktickou zkusenost, s kartami
> AVAYA wireless. Zda jsou kompatibilni  s Orinoco tzn. daji li se pouzit
> ovladace orinoco_cs a zda podporuji onen WaveLan proprietarni Ad-Hoc
> mode?

Orinoco a AVAYA je jedno a to same. Lucent firme AVAYA odprodal divizi
wireless. Ovladace i firmware jsou stejne.

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,621467
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz