Kompatibilita PCMCIA Wireless AVAYA a Orinoco

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Květen 16 11:56:08 CEST 2002

"Jiri Svoboda" <svoboda na istrade.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:1021536912.1968.8.camel na ntws01.trade.cz...

> chtel jsem se zeptat, zda ma nekdo praktickou zkusenost, s kartami
> AVAYA wireless. Zda jsou kompatibilni  s Orinoco tzn. daji li se pouzit
> ovladace orinoco_cs a zda podporuji onen WaveLan proprietarni Ad-Hoc
> mode?

Avaya je Orinoco s inou nalepkou - orinoco_cs by rozhodne mal
fungovat. Co sa tyka toho ad-hoc, to moze zavisiet aj od
firmware - neviem.

Zdravi
--
                                                               Stano