Re: Čeština: Scribus PDF --> AcroRead

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Květen 16 11:58:00 CEST 2002

| Odesílatel: Oak <Oak.brno na seznam.cz>
| v AcroRead se mi čeština z PDF vytvořeného ve Scribusu
| zkazí, zatímco v prohlížeči integrovaném v KDE 3 je O.K.
| (ale obrázky jsou špatný, a ten má i mnoho jiných neduhů).
|
| Potřeboval bych poradit, jak češtinu spravit, a vůbec
| zda-li je problém v AcroRead nebo v nastavení Scribusu.

Neznám scriibus, ale obecně pokud máte nějaké jiné nebo další fonty, než
standardní PS (helvetica, courier, times), tedy i české, musíte je tam
vložit. Zkuste popátrat ve scribusu jestli tam někde není opšna na
vložení/vyjmutí fontů nebo jejich subsetu (pod 35% dělat subset -
doporučení adobe).

Zdraví JL.