Linux, Databaza, komunikacny server

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Čtvrtek Květen 16 16:40:58 CEST 2002

zelezo bolo compaq proliant 4x xeon 833, 2GB RAM a externe diskove pole
pripojene cez dva chanelly

bezalo na tom: oracle db 8i
web rozhranie
tcp/ip (rozne bezne protokoly)
malo to seriovu konzolu, modem, ups link a wake on request
masina mavala uptime okolo 200 dni (+/-)
restartovalo so to spravidla z dovodov nutnej administracie resp. blbych
dodavok prudu v budove
bezi na tom doteraz databaza s objemom desiatok giga a poskytuje to data
web aplikaciam (do 500k uzivatelov za mesiac)
dnes je to uz ale 9i s dvoma nodmi a ja tam uz neadminujem

co sa tyka tych seriovych srand tak nemam ponatia - nestretol som sa s
tym

dz