Linux, Databaza, komunikacny server

matog na microstep-mis.sk matog na microstep-mis.sk
Pátek Květen 17 10:05:30 CEST 2002

Peter Ronai <peter.ronai na dionach.com> wrote:
> zelezo bolo compaq proliant 4x xeon 833, 2GB RAM a externe diskove pole
> pripojene cez dva chanelly

> bezalo na tom: oracle db 8i
> web rozhranie
> tcp/ip (rozne bezne protokoly)
> malo to seriovu konzolu, modem, ups link a wake on request
> masina mavala uptime okolo 200 dni (+/-)
> restartovalo so to spravidla z dovodov nutnej administracie resp. blbych
> dodavok prudu v budove
> bezi na tom doteraz databaza s objemom desiatok giga a poskytuje to data
> web aplikaciam (do 500k uzivatelov za mesiac)
> [...]

Vdaka za odpoved.

Akurat tie seriove "srandy" su dost dolezite - bezne mame systemy, na ktore
je cez seriove linky (MOXA 8 portove karty) navesane 20-30 zariadeni
(senzory, dial-up modemy) a teda by mi pomohlo, keby som vedel o systeme,
ktory popri databaze a TCPIP spojeniach vedel obsluhovat aj seriove linky.

Martin