OpenOffice - problem

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Čtvrtek Květen 16 20:26:17 CEST 2002

Ahoj.

Pada mi OpenOffice 1.0 na RedHatu 7.2.

Projevuje se to takto: Mam instalovano v default ceste
/usr/local/OpenOffice.org1.0. Jako uzivatel si udelam sitovou instalaci
(tj. vlastni soubory officu jsou jenom jedny, v domacim adresari mam jenom
datove soubory s konfiguraci a tak. Instalace probehne OK.

Spustim OO Writer poprve. Zepta se na datovy zdroj, dam Cancel.
Ukoncim OO.

Spustim OO Writer podruhe. Zepta se na registraci, zvolim ze uz jsem
registrovany.
Ukoncim OO.

Potreti ho uz nespustim - nastartuje se, objevi se splash, objevi se okno,
ale nez se ukaze textovy kurzor na zacatku dokumentu, okno zase zmizi a je
klid. Prilis neprijemny klid...

Zjistil jsem, ze za to zrejme muzou ty dokoncujici instalacni kroky -
registrace a datovy zdroj. Kdyz v adresari
/office/user/config/registry/omstance/org/openoffice/Office
smazu soubor Jobs.xml, OO uz zase spustim, ale musim opet zadavat datovy
zdroj a volit typ registrace.

Setkali jste se s necim takovym podobnym?
Hledal jsem v googlovi i na openoffice.org, ale nenasel jsem nic.

Diky za radu.
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic