OpenOffice - problem

Tomahawk tomahawk na yo.cz
Pátek Květen 17 00:58:28 CEST 2002

DObry den,
osobne jsem nepochopil vasi instalaci (to mate tech 200 MB v home?) - ja
jsem to resi ltak, ze jsem si vytvoril slozku /usr/local/OpenOffice,
priradil jsem vlastnika usera (aby mohl zapisovat...) a spustil
instalaci, vse se nahralo do /usr/local/OpenOffice a do meho home sly
jen konfiguraky...
btw: kdyz jsem instaloval na rootovi a dal jsem spustit pod userem, tak
to delalo skutecny bordel (ale pravy na soubory jako takove to neni,
zarucene maji vsechny |OTHER|r-- , leda ze by tam neco zapisoval..)
Tomahawk