instalace RSYNC

Pátek Květen 17 08:47:33 CEST 2002

Michal Talman píše:
> Muze mi nekdo poradit, jak nainstalovat a zprovoznit RSYNC ?
> Jde mi o to, jestli:
> - musi byt na obou strojich naisntalovana samba
	E? Chcete sambu nebo rsync?

> - jestli RSYNC musibezet jako server ? nasel jsem v HOW-TO zminku o
> jakemso rsyncd ale nikde jsem u sebe nenasel rsync.conf
	Jakou máte distribuci? Máte rsync z balíčku nebo jste si ho
překládal sám? Obsah balíčku může vypadat takhle:

/etc/xinetd.d/rsync
/usr/bin/rsync
/usr/share/doc/rsync-2.4.6
/usr/share/doc/rsync-2.4.6/COPYING
/usr/share/doc/rsync-2.4.6/README
/usr/share/doc/rsync-2.4.6/tech_report.tex
/usr/share/man/man1/rsync.1.gz
/usr/share/man/man5/rsyncd.conf.5.gz

Tzn. kromě programu rsync je tu instrukce pro xinetd pro spuštění serveru,
manuály a podrobné README. Ten /etc/xinetd.d/rsync je obvykle distribuován s
řádkem

        disable        = yes

který je pochopitelně potřeba změnit.