instalace RSYNC

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 17 09:25:17 CEST 2002

On Fri, May 17, 2002 at 08:36:26AM +0200, Michal Talman wrote:
> - jestli RSYNC musibezet jako server ? nasel jsem v HOW-TO zminku o
> jakemso rsyncd ale nikde jsem u sebe nenasel rsync.conf

rsync jako server bezet nemusi, za predpokladu, ze na druhe strane
spojeni mate shell konto pristupne pres ssh nebo rsh. Pak staci, aby na
serveru byl rsync proste nainstalovan a abyste pri volani pouzil
direktivu -e.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz