Linux, Databaza, komunikacny server

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Pátek Květen 17 11:36:10 CEST 2002

> Vdaka za odpoved.
>
> Akurat tie seriove "srandy" su dost dolezite - bezne mame systemy, na ktore
> je cez seriove linky (MOXA 8 portove karty)

je mi zname ze moji byvali kolegovia behaju s prehladom na fast synchro
zariadeniach na 4portovych seriovych kartach
moxa ma myslim tiez celkom slusnu podporu
co sa tyka podpory modemov, prevadzkoval som na linuxe dokonca NT RAS
server s callbackom
v globale - ide to ale nebude hovorit ze to chodi aj vsetko naraz ako
hodinky leb o tolko roznych FIFO tty a ja neviem co este som naraz v
zivote neskusil

v kazdom pripade viem z doterajsej praxe ze pokial ide o oracle tak sa
mu najlepsie dari na samostatnej masinke kde bezi len engine aj ked v
praxi je to obcas diskutabilnejsie ale pri troche snahy sa to vacsinou
da (treba tam ale admin ssh, ftp pristup a pripadne http na nejaky fast
query processing)

dz