Slackware a ceske locale

blade barinap na mbox.vol.cz
Pátek Květen 17 15:06:07 CEST 2002

Dobry den,
resim problem Slackware verzus cestina.Uz prakticky vse funguje podle mych
predstav krome jednoho problemu.
Komsole funguje cesky bez problemu.Mam ve svem svem domovskem adresari
soubor .inputrc ktery obsahuje:
set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on
Dale mam  mam v souboru .bashrc export LC_ALL = czech.

Toto nastaveni zpusobi ze Gnome funguje bez problemu cesky.Nastavil jsem v
Ridicim centru ceske fonty.Stejne tak programy pro Gnome jako Gimp funguji
bez problemu v cestine.Az na vyjimky jako Abiword a Gnumeric.
Problem je s KDE.Pokud mam nastavene LC_ALL = czech nefunguje mi ceska
klavesnice v KDE a ani v programech pro KDE napsanych.
Pokud odstranim LC_ALL = czech tak KDE funguje cesky bez problemu.V te
chvili je ale problem s Gnome.Nelze v nem pouzit ceskou klavesnici.Mym
oblibenym je KDE ale pouzivam napr. Gimp a Gvim a potrebuju aby v nich
fungovala cestina.
Nevite prosim jako toto vyresit.Dekuji za kazdou radu.Slack je super a
zaslouzil by si vetsi podporu cestiny.
Pavel