soubory v /tmp

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Květen 18 22:02:02 CEST 2002

Zdravím,

  mám pocit, že tyto soubory vytváří Midnight Commander, pokud se leze
například do tar.gz, tar.bz2, ... archívů.
  To že je nemaže, je možná chyba v samotném Midnightu...

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne pá 17. květen 2002 14:37 Petr Zapadlo napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz