XFS

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Květen 17 16:43:03 CEST 2002

http://oss.sgi.com/projects/xfs/
> ?
> Jedna se mi zda je to opravdu vyrazne na tezce zatizenych strojich...

Mam XFS na na docela hodne strojich, nektere (2) jsou i slusne zatizeny a
zatim nebyl problem. Na druhou stranu jsem nemel problem ani s reiserfs.
Jediny fs, ktery me (jednou) poradne vypekl byl ext3, nicmene se to stalo
tesne po instalaci a nejspis to byl hw problem.
Myslim, ze stabilni jsou dnes vsechny FS obsazene v jadre 2.4 (+XFS
samozrejme), vyberte si podle toho, co potrebujete, kazdy z nich ma silne i
slabe stranky.

Zdenek Mazanec