XFS

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Sobota Květen 18 01:55:28 CEST 2002

> Jedna se mi zda je to opravdu vyrazne na tezce zatizenych strojich...

delal jsem na xfs testy vykonu pro n procesu pri praci s dlouhymi soubory a
musim rict, ze ext3 a xfs maji k sobe velmi blizko. je to ale nejvic
dane rychlosti prenosu disku, lisi se silne ve zpusobu zatezovani
procesoru.

pokud jde o praci s medii, tak mezi xfs a prehravacem musi byt nejaka
cache, poustet to na jednom stroji je nesmysl uz z toho duvodu, ze xfs ma
tendenci delat v zatezi 'spicky'. kvuli tomu bych dal xfs pouze na servery.
xfs ma sice na sobe jakousi multimedialni oblast, tu jsem zatim nezkoumal
vzhledem k tomu, ze je potreba specialni prikaz na kopirovani do te oblasti
a je to tedy pro me nezajimave.

na nacitani adresaru s velkym mnozstvim souboru je xfs proti ext3 vyrazne
rychlejsi.

xfs bylo u me v opravdu velke zatezi nekolik dni, od te doby ho tu mam asi
mesic a zadny problem typu ztrata dat/poruseni integrity dat se nevyskytl.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #62: