minimum pre gnome

Vaclav Dvorak dvorak.vaclav na seznam.cz
Pátek Květen 17 17:00:24 CEST 2002

In article <20020516190500.82072.qmail na fe2.zmail.sk>, "peter hajnik"
<peha33 na zmail.sk> wrote:

> Viete mi poradit ktore baliky su najnutnejsie pri instalacii RH aby mi
> potom bezali gnome aplikacie, ale nemusel som pre to instalovat cele
> GNOME. Mam maly disk. Staci ak poradite tip kde to najdem. Peter

V instalatoru nevybirejte zadne balicky, vyberte jednu gnome aplikaci-
treba gnomeICU, a nechte instalator dohledat zavislosti.

Ale obavam se ze to je spatna otazka - nemuzete mit naistalovane "pulku
GNOME" - vetsina veci ma mezi sebou zavislosti. V nejlepsim pripade muzete
mit cele Gnome, bez aplikaci.

Byt vami, jdu shanet disk.
Orezavani redhatu neni prace pro zacatecnika, a nejlepsim vysledkem bude
spousta casu na vic a polofukcni redhat. Kdyby jste se presto rozhodl jit
touto cestou 1) smazte vsechno v /usr/share/doc, prip. /usr/doc 2)
podivejte se na man page programu "ldd"