minimum pre gnome

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Květen 17 18:27:56 CEST 2002

On Fri, 17 May 2002, Vaclav Dvorak wrote:

> V instalatoru nevybirejte zadne balicky, vyberte jednu gnome aplikaci-
> treba gnomeICU, a nechte instalator dohledat zavislosti.
>
> Ale obavam se ze to je spatna otazka - nemuzete mit naistalovane "pulku
> GNOME" - vetsina veci ma mezi sebou zavislosti. V nejlepsim pripade muzete
> mit cele Gnome, bez aplikaci.
>
> Byt vami, jdu shanet disk.
> Orezavani redhatu neni prace pro zacatecnika, a nejlepsim vysledkem bude
> spousta casu na vic a polofukcni redhat. Kdyby jste se presto rozhodl jit
> touto cestou 1) smazte vsechno v /usr/share/doc, prip. /usr/doc 2)
> [...]

Tady si trochu zasmečuji :)

U Mandraku na podobné situace mysleli, takže pokud nevyberete žadný
balíček, instalák se zeptá, zda to bude minimální instalace a je schopen
se nainstalovat do 50MB. Tak ale zcela jistě nebudete mit připravený
systém pro běh GNOME aplikací, pouze to bude "spustitelný" Linux.

Následně vyberte třeba GnomeICU a použijte příkaz: urpmi gnomeICU

Výsledkem by měl být systém, kde jdou provozovat GNOME aplikace, protože
se vyřeší závislosti a instalák si doinstaluje potřebné knihovny a
soubory.

Berte to ale bez záruky, nezkoušel jsem to.

R.V.