minimum pre gnome

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Květen 18 02:56:22 CEST 2002

On Fri, May 17, 2002 at 10:45:49PM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> I kdyz autor dotazu pravdepodobne trva na pouziti jine distribuce (RH) preci
> jen doplnim osobni zazitky z tohoto zpusobu instalace mandraku (je moje
> oblibena).
> Predne, opravdu minimalni instalace je "especially without urpmi" a totalne
> bez dokumnetace. Neni tedy vhodna pro nikoho, kdo si chce system _snadno_

ahoj,

(ot k rh, mam debian, but:)

instaluji zásadně touto metodou - instaluji pouze základní systém. je
vcelku jedno, jakou metodu instalace pak systém nabízí, důležité je:
- automatické řešení závislostí
- vědět, jaký program chceš nainstalovat (*)

nevím, nakolik jiné distribuce než debian dělají konfiguraci balíčku při
jeho instalaci (tedy často i hardware, třeba u x serveru) a nakolik se
dají autodetektory hardwaru (brr, to je spojení) (v těchto jiných
distribucích) doinstalovat a používat samostatně, nejen z instalátoru,
pokud to nejde, je potřeba umět si nastavit základní hardware - třeba
Xka...

> bez dokumnetace. Neni tedy vhodna pro nikoho, kdo si chce system _snadno_

debian je známý svým automatickým nedetekováním železa ;-) , ale nabízí
pár autodetekčních systémů. díky dpkg a jeho nástavbám jsou takovéto
hrátky s instalováním/odinstalováním vcelku zábava, jednodušší než v
bluescreen(TM), má to jediný problém - málokdo se orientuje v
osmiapůltisících balíčků ;-), ale to je řešitelné...

p.s. máte malý disk?
vanous na oentar:~$ df -h
Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
/dev/hda1             250M  163M   74M  69% /
/dev/hdb1             317M  283M   17M  95% /usr
/dev/hdc1              46M   42M  2.1M  96% /home
/dev/hdd1              40M   39k   37M   1% /tmp

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487