Chyba "swap handleru" na RH 7.0

Marian Rychtecky linux na mari.cz
Neděle Květen 19 14:24:58 CEST 2002

Dobry den,
    dnes se mi uz po nekolikate stalo, ze mi Linuz zhavaroval na "zname"
hlasce "Ayee, killing interrupt handler" a "In swapper task - not syncing"
pri Oops "0000".
Pred nekolika tydny mi tentyz Linux padal na jine hlasce "Interrupt
handler - not syncing", po vymene sitove karty bylo vse asi tak tyden OK,
pak se objevila hlaska a SWAPu a dnes podruhe.

Zajimave je, ze po "tvrdem" resetu a znovu nabootovani nenahodi RH ani jednu
sitovku a musim jej jeste jednou rebootovat, pak jede zas normalne.Pri
prvnim bootu mi do LOGu napise pri natahovani ovladace pro sitovku:"ETH2:
Couldn't allocate a 65536 byte recieve ring".Muze to mit souvislost?

Tento Linux funguje jako router na miste ktere neni casto navstevovano,
takze nevim ktera, prave spoustena sluzba by jej mohla shodit.Bohuzel v LOGu
neni vubec nic, resp. v dobe kdy spadnul nebylo spousteno nic.
Zajimalo by me, zda se nekdo z Vas s podobnym problemem jiz setkal.

V bugzille jsem nasel podobny problem, ale ne reseni :(

Parametry:
Linux RH 7.0 - 2.2.16-22
HDD = Seagate 4.5GB
ETH0 Genius s cipem RTL8139 na 0x6100 IRQ 11
ETH1 Genius s cipem RTL8139 na 0x6200 IRQ 10
ETH2 Genius s cipem RTL8139 na 0x6300 IRQ 9
WVLAN0 Lucent WaveLan IRQ 3
CPU = Intel 166Mhz / 32MB ram

                                                    Dekuji za reakce
M.Rychtecky