Chyba "swap handleru" na RH 7.0

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Květen 19 14:36:09 CEST 2002

On Sun, 19 May 2002, Marian Rychtecky wrote:

>     dnes se mi uz po nekolikate stalo, ze mi Linuz zhavaroval na "zname"
> hlasce "Ayee, killing interrupt handler" a "In swapper task - not syncing"
> pri Oops "0000".
> Zajimave je, ze po "tvrdem" resetu a znovu nabootovani nenahodi RH ani jednu
> sitovku a musim jej jeste jednou rebootovat, pak jede zas normalne.Pri
> prvnim bootu mi do LOGu napise pri natahovani ovladace pro sitovku:"ETH2:
> Couldn't allocate a 65536 byte recieve ring".Muze to mit souvislost?

To vypada bud na chybu HW, nebo chybu jadra (osobne bych tipoval na chybu
HW). Jake pouzivate jadro? Zkuste nejprve vymenit kernel, a pokud to
nezabere, tak zkusit postupne menit hardware (zacal bych treba od tech
sitovek - to, ze ji po rebootu nemohl inicializovat muze (ale nemusi)
znamenat, ze to byla ona, kdo zpusobil nejaky fatalni problem, a napriklad
ani reset "nevymazal" obsahy nekterych kondenzatoru, takze to muze delat
paseku).

--
JiKos.