ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Květen 19 22:05:58 CEST 2002

On Sun, 19 May 2002, Milan Kerslager wrote:

> Na Red Hatu je samozrejme takovy nastroj take, jmenuje se up2date (a velmi
> pochybuju, ze to Pavel nevi).

Ten up2date ma jednu podstatnou chybicku, a tou jest nutna registrace.

Tohle apt zcela jiste nepotrebuje, nevim jak YaST ale urpmi na MDK take
zadnou registraci nevyzaduje...

Co se tyce rpmfind, tak podle manualu provadi porovnani souboru na
vzdalenem zdroji, coz taky pro pripad offline provozu neni pouzitelne.

Ja si opravdu nemuzu pomoct, ale opravdu me chybi v RH nastroj, ktery by
provadel aktualizaci a resil zavislosti tak aby byl jednak firmou
podporovan a nevyzadoval zadne dalsi registrace a podobne.

I kdyz asi citis ve slovech P.J. jizlivost temer v kazde vete, tohle jsem
aspon ja nepochopil nijak zle a je to korektni upresneni stavu, takovy
jaky je. Tady jde o to, ze ty nastroje jsou vendorem vyvijeny, podporovany
a propagovany, tak proc na ne neupozornit.

R.V.