Re: čeština: Scribus PDF --> AcroRead

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Květen 20 08:38:03 CEST 2002

Dobrý den,

skutečně umí Scribus vkládat fonty, díky radám z
konference už jsem se to naučil a funguje to celkem
spolehlivě.

Jen se mi někdy stane, že po přiřazení některého
písma se kódování změní na latin-1 a "kousne" se,
tj. už nelze žádným způsobem nastavit češtinu zpět.
A projeví se to bohužel i u výstupního PDF souboru.

Je to bug nebo dělám něco špatně? Zatím to řeším tak,
že používám jen odzkoušený fonty, abych nemusel nějak
složitě opravovat již napsanej text.

Zdraví

Oak

Reklama: