Zkusenosti s DVD

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Květen 20 09:23:11 CEST 2002

On Sun, 2002-05-19 at 23:34, Pavel Ruzicka wrote:
> XINE:
> ----
> http://xine.sourceforge.net/
> XINE je obtiznejsi nainstalovat, zvlast pokud chcete prehravat DVD. Ted,
> kdyz uz jsem to delal asi 20x, tak to zvladam behem par minut, ale poprve
> to bylo strasne.

to jsem blazen, co je obtizneho na

apt-get install xine-dvdnav

> - podpora zakodovanych DVD (cti vsechna) jen pres pluginy.

xine je obecny prehravac cehokoliv, na DVD (jakoz i na ostatni vstupni
signaly) ma plugin. Se zakodovanim to nema nic spolecneho.

?

> - nefunkcni posun ve filmu v libdvdnav

to uz je opravene.

> - horsi, jakoby prebuzeny zvuk

to jsem nezazil (pouzivam esd vystup).

> Tak a ted babo rad... Podpora DVD menu je u obou prehravacu na podobne
> urovni (cti mizerna) jde to s ni i bez ni.

podpora menu mi prijde kompletni. Testuju na svem jedinem DVD - Matrix.

Petr