ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Pondělí Květen 20 09:04:58 CEST 2002

On Sun, 19 May 2002 21:38:10 +0200, Milan Kerslager wrote:

> Na Red Hatu je samozrejme takovy nastroj take, jmenuje se up2date (a velmi
> pochybuju, ze to Pavel nevi).

jak je na tom vlastne rpm a up2date ted? zvladne to uz samo updatovat treba
gnu libc pri prechodu u celou verzi rh vys?

sveho casu jsem presel na debian prave a jednim z duvodu bylo, ze mi diky
takovymto drobnostem, co v rh nesly, pripadalo, ze ma cely package
management takovy nedodelany.

prave apt je jednim z velmi silnych nastroju okolo balicku v debianu, umi to
treba i takove veci, jako vytvareni cache balicku pro celou sit, tj. clovek
si stahne balicky pri updatovani vice serveru jen jednou. apt-get umi i
stahovat zdrojaky, staci napsat apt-get source xyz a je to.

je fajn, ze nekdo upravil apt do redhatu, jak to bude s problemy okolo libc
uvidime :-)

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #182: