ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Květen 20 16:47:43 CEST 2002

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Mon, 20 May 2002 13:31:47 +0200 (CEST)

   > Adresa SuSE jiste neni ani talk na linux.cz a ja se nehodlam s nikym
   > dohadovat ani hadat a take jsem se nesnazil oslovit spolecnost, ale
   > Tebe samotneho.

A můžu vědět, proč chceš oslovit zrovna moji maličkost? Napsal jsem, že by
mne odpověď také zajímala a slušně jsem tě poprosil, jestli bys ji (poté,
co ji od zmiňované společnosti dostaneš) mohl poslat do konference
talk na linux.cz. Nic víc, nic míň.

   > kdyz se Ti to hodi do kramu). Jeste veselejsi je pak odkaz na irelevantni
   > konferenci (nebo nepritomnost SRC neodpovida naplni teto konference?).

Věta v závorce je správná.
--
Pavel Janík

Program defensively.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)