Problem UPGRADE RH7.3

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Pondělí Květen 20 11:14:36 CEST 2002

Dobry den,

     mam system s RH7.2 pokousel jsem se ho upgradovat na RH7.3 bohuzel
neuspesne problemem je ze vzdy pri upgrade balicku XFree86-4.2.0-8 mi
vypise hlasu ve smyslu
"nedostatek mista, chyba media, HW error" a po odklepnuti OK dojde k
rebootu. System se tak chova pri TEXTOVEM i GRAFICKEM modu upgrade. Na
officialnich strankach RH jsem nic nenasel.
Pokusu jsem mel celkem cca 15, skoro vzdy to skonci na balicku s tema
Xkama, nekdy to skoncilo i drive na jinem balicku cca 2 az 3 pripady...

Pritom HW problem to urcite neni, system je stabilni disk je OK.
Nedostatek mista to tez neni na disku je 1.5GB free, 300k free inodes.
Medium je Ok. ( Checksum po stazeni ISO file je Ok ) linux mediacheck je
tez ok.

Stavajici system RH7.2 + kernel 2.4.18, Toshiba Satellite Pro 4320,DVD,12GB
Disk, 192MB Ram.

Netusite nekdo kde by mohlo byti jadro pudla ?

Bye Sam