Problem UPGRADE RH7.3

Pondělí Květen 20 13:21:33 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002 radek_sedmak na eurotel.cz wrote:

> mam system s RH7.2 pokousel jsem se ho upgradovat na RH7.3 bohuzel
> neuspesne problemem je ze vzdy pri upgrade balicku XFree86-4.2.0-8 mi
> vypise hlasu ve smyslu
> "nedostatek mista, chyba media, HW error" a po odklepnuti OK dojde k
> rebootu. System se tak chova pri TEXTOVEM i GRAFICKEM modu upgrade. Na
> officialnich strankach RH jsem nic nenasel.
> Pokusu jsem mel celkem cca 15, skoro vzdy to skonci na balicku s tema
> Xkama, nekdy to skoncilo i drive na jinem balicku cca 2 az 3 pripady...

Zkuste vymenit mechaniku CD-ROM nebo prehodit docasne disk do jineho
pocitace a zkusit to tam. Kdyby to nepomohlo, opiste traceback a dejte to
do Bugzilly.

> Stavajici system RH7.2 + kernel 2.4.18, Toshiba Satellite Pro
> 4320,DVD,12GB Disk, 192MB Ram.

Muj notebook ma problemy s CD, protoze se dokola porad roztaci a zastavuje
(je tam kvuli baterkam kratky timeout).

Zkousel jste aktualizaci pomoci FTP?

--
                        Milan Keršláger