samba a win uzivatele

Petr Hudeček pheek na seznam.cz
Pondělí Květen 20 11:43:22 CEST 2002

dobry den ma takovy problem.Mam rozjetou sambu.Nani jsou pripojeni
windows uzivatele.Mam v sambe vytvoreno pro tyto uzivatele zdileni.Po
prihlaseni na tento server se mi v okolnich pc na stanici ukazou dva
adresare toho uzivatele a nevim proc.Jeden je spravne umisten
/home/usesr/petr a ten druhej se vytvori primo v rootu adresare
/home/petr.Do obou mam stejny pristup a kdyz do jednoho neco
nakopiruji tak je to i v druhem.Pripada mi to jako zrcadlo.Nevim proc
to tam mam a nevim jak se toho zbavit.Ne ze by mi to prekazelo ale
nechci to tam.Diky za
radu.Petr

Reklama:
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz