Problem UPGRADE RH7.3

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Pondělí Květen 20 21:49:42 CEST 2002

radek_sedmak na eurotel.cz wrote:

> Dobry den,
>
>      mam system s RH7.2 pokousel jsem se ho upgradovat na RH7.3 bohuzel
> neuspesne problemem je ze vzdy pri upgrade balicku XFree86-4.2.0-8 mi
> vypise hlasu ve smyslu
> "nedostatek mista, chyba media, HW error" a po odklepnuti OK dojde k
> rebootu. System se tak chova pri TEXTOVEM i GRAFICKEM modu upgrade. Na
> officialnich strankach RH jsem nic nenasel.

Nedavno jsem upgradoval X a presne na tomhle baliku (teda o nejaky build
starsi) vzdycky havarovalo rpm, pak jsem smazal nejake soubory/adresare (uz
si je presne nepamatuju) a proslo to ok, myslim ze tam byl nejakej problem
mozna se zavinacem na zacatku jmena, nebo ze v puvodnim baliku byl link a
ten se upgradoval na skutecny adresar fakt uz nevim :-( ... .

Neni to uplne korektni postup, ale vlezte to toho baliku v mc jako root a ty
soubory z nej vykopirujte na tvrdo do systemu a bacha na prepsani vlastni
konfigurace, pak uz by to melo projit :-).

Milos