ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Pondělí Květen 20 13:59:22 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	GPL nenarizuje ovsem zpusob zpristupneni. To co povazujete nyni Vy neni
> soucasti GNU GPL licence, nevim tedy na co si stezujete?

Ano, je to "jen" dobry zvyk. Ja jsem o to nezadal, ja jsem se podivil (a
nad tim, co v tech predchozich prispevcich bylo). Mohu SuSE napsat a oni
by mi meli nejak vyhovet (kdyz to neni na FTP, tak treba zaslanim CD). To
je bude stat penize a v jejich situaci o tom pochybuju.

Z toho vyplyva, ze to ma mit omezujici efekt (nesirenim SRC znemoznime
konkurenci videt nase provedene upravy nebo je alespon oddalime). Vysledny
efekt je velmi podobny zde uvedenemu nepravdivemu tvrzeni a je to velmi
pochybny zpusob 'boje' s konkurenci (ktera by spise mela byt
spolupracovnikem). Proti TOMU (a relevantnim pochybnym praktikam) jsem se
ohradil.

Nebo se to nemuze?

--
                        Milan Keršláger