RH 7.3 - divna cestina

Michal Sviga dama na centrum.cz
Pondělí Květen 20 15:22:17 CEST 2002

Milan Kerslager wrote:

> Konzole pouzivala ve starsich verzich natvrdo 8859-1 fonty, bylo nutne
> pouzit volbu Unicode nebo si prelozit Konzoli znovu.
A v nove verzi je to jak? Nejde ani Unicode ani nic jineho.

> Co je uvedeno v META znacce v hlavicce HTML dokumentu?

Jasne ze iso8859-2 a stejne tak v Mozille. V RH 7.1 zadny problem.
S tou Quantou mam problem, pouzivam ji jako hlavni vyvojovy produkt a
nemuzu se hnout z mista.
Zkousel jsem jak rpm balik RH 7.3, tak vlastne zkompilovanou z cvs. Jsou
tam zatim i jine problemy, ale ta cestina me trapi nejvic.

> Az ji nekdo napise, tak bude :-(
Chapu.

Michal Sviga