RH 7.3 - divna cestina

Pondělí Květen 20 16:08:49 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Michal Sviga wrote:

> A v nove verzi je to jak? Nejde ani Unicode ani nic jineho.

Mne se konsole chova slusne. Zkuste prekontrolovat nastaveni locale a
zkusit smazat/zazalohovat adresar ~/.kde (tj. svoje lokalni nastaveni). Na
volbu kodovani by melo mit take vliv globalni nastavene kodovani pro KDE.

Zkusil jsem v konzilo i menit fonty a byl jsem schopen psat cesky i jinymi
fonty.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz